نگارش بازاريابي: چگونه مشتري و مشتري بيشتري جذب كنيم

اطلاعات جامع و به روز سئو حرفه اي را در اين وبگاه بخوانيد.

نگارش بازاريابي: چگونه مشتري و مشتري بيشتري جذب كنيم

نگارش بازاريابي: چگونه مشتري و مشتري بيشتري جذب كنيم

آيا وب سايت شما نتيجه مورد انتظار شما را مي گيرد؟ چه تعداد بازديد كننده نشسته اند و چه تعداد اقدام مي كنند؟ اميدوارم ليست را انتخاب كنيد يا بهتر از آن ، چيزي بخريد. در عوض ، بسياري مي گويند “هو هو” و از بين مي روند و ناپديد مي شوند. چه بايد بكنيم …

نگارش بازاريابي: چگونه مشتري و مشتري بيشتري جذب كنيم https://hillbilly.ir/نگارش-بازاريابي-چگونه-مشتري-و-مشتري-بي/ https://hillbilly.ir/نگارش-بازاريابي-چگونه-مشتري-و-مشتري-بي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 07 Jun 2021 10:57:25 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing y internet https://hillbilly.ir/نگارش-بازاريابي-چگونه-مشتري-و-مشتري-بي/

نگارش بازاريابي: چگونه مشتري و مشتري بيشتري جذب كنيم

آيا وب سايت شما نتيجه مورد انتظار شما را مي گيرد؟ چه تعداد بازديد كننده نشسته اند و چه تعداد اقدام مي كنند؟ اميدوارم ليست را انتخاب كنيد يا بهتر از آن ، چيزي بخريد. در عوض ، بسياري مي گويند “هو هو” و از بين مي روند و ناپديد مي شوند. چه بايد بكنيم …

نگارش بازاريابي: چگونه مشتري و مشتري بيشتري جذب كنيم

آيا وب سايت شما نتيجه مورد انتظار شما را مي گيرد؟ چه تعداد بازديد كننده نشسته اند و چه تعداد اقدام مي كنند؟
اميدوارم ليست را انتخاب كنيد يا بهتر از آن ، چيزي بخريد. در عوض ، بسياري مي گويند “هو هو” و از بين مي روند و ناپديد مي شوند. چه بايد بكنيم
مقالات را در وب سايت خود ويرايش كنيد. يا يك صفحه فروش سفارشي با نوشتن بازاريابي قدرتمند ايجاد كنيد – كه نوشتن نيز ناميده مي شود.
چگونه قدرت نوشتن را در بازاريابي مي بينم
حدود 10 سال پيش ، من يك معلم انگليسي و يك معلم گرامر بودم. و سپس بازاريابي را در اينترنت پيدا كردم.
شخصاً متوجه مي شوم كه وقتي برخي نامه هاي فروش را مي خوانم ، نمي توانم به سرعت كارت اعتباري را از جيبم بيرون بياورم تا آنچه را كه مي فروشند خريداري كنم.
“چي .؟” فكر كردم
من به دليل توانايي در يادگيري زباني كه براي بسيج استفاده مي شود به اين منطقه علاقه مند شدم. اين نويسندگان ، بيشتر از آنچه فكر مي كردم ، استاد اقناع هستند.
و همزمان ايميل من از AWAI – در مورد ليستي از 6 تصوير – دريافت كردم.
و بله ، آن نامه ها بسيار قانع كننده بودند. من چنان غرق شدم كه خيلي زود افتخار گفتن كامل آن را پيدا كردم و شروع به مطالعه آن كردم.
من مي دانم كه تا زماني كه مي توانم با زبان كار كنم ، توانايي صحبت كردن براي من چيز خوبي است. و به نظر من
من اولين مشتري خود را كه يك شركت حقوقي بود ، دريافت كردم وقتي دوره خود را به پايان رساندم. سرانجام ، آكادمي را ترك كردم تا بازاريابي تمام وقت را دنبال كنم.
تبليغ با تبليغ ، AKA بازاريابي چيست؟
دسته ها چندين دسته دارند و همه آنها با هم كار مي كنند. در اينجا پنج نكته اساسي وجود دارد كه بايد بخاطر بسپاريد:

نامه فروش
نوشتن بازاريابي وب سايت
صفحه انتخاب
گزارش مغناطيسي و پيش فروش
براي بازاريابي ايميل بنويسيد

نحوه كار آن در اينجا است:
نامه فروش يا صفحه فروش يك وب سايت مستقل با مقالات جذاب است كه سعي در فروش محصول يا خدمات دارد.
نكته اصلي اين است كه بازديدكنندگان را بخوانيد تا زماني كه محصول يا خدمات به آنها ارائه شود.
نوشتن بازاريابي وب سايت كمي “تجاري” و شخصي تر است و براي جلب بازديدكنندگان و خواندن آنها طراحي شده است. اگر آنها تصميم نگيرند مسئوليت را بر عهده بگيرند ، حتي بيشتر.
صفحه انتخاب گزينه هاي مختلفي را براي خوانندگاني كه ممكن است در معرض خطر باشند ارائه مي دهد. در ازاي يك “هديه رايگان” جذاب كه به عنوان آهنربا سرب شناخته مي شود ، شما يك آدرس ايميل به بازديدكنندگان ارائه مي دهيد تا بتوانيد آنها را دنبال كنيد – و با آنها ارتباط برقرار كنيد.
برخي از اين آهنرباهاي سربي گزارش هاي پيش از فروش هستند – گزارش هاي ويژه اي كه اطلاعاتي را درباره موضوعات خاصي كه بازديدكنندگان به آن علاقه دارند ، ارائه مي دهند.
آنها همچنين به خوانندگان يادآوري مي كنند كه آنها به “گام بعدي” نياز دارند و مي خواهند – يك پيشنهاد مناسب در گزارش ، معمولاً با پيوند به صفحه فروش.ايميل ماركتينگ – اين مرحله بزرگ بعدي است
هنگامي كه بازديدكنندگان براي نام جديد ثبت نام كردند ، مي توانيد يك سري ايميل هاي احتياطي براي آنها ارسال كنيد. آنها به آنها كمك مي كنند تا شما را بشناسند ، دوست داشته و به شما اعتماد كنند.
در نهايت ، اين ايميل ها بسياري از آنها را متقاعد مي كند كه مشتري شما شوند و آنچه را كه شما ارائه مي دهيد يا پيشنهاد مي دهيد ، خريداري كنند.
آيا همه خريد مي كنند؟ مشخص نيست ، اما درصد بالاتري از بازديدكنندگان نسبت به اينكه ايميل پيگيري ندارند خريد مي كنند.
مطمئناً هرچه ايميل بهتر باشد افراد بيشتري اقدام خواهند كرد!
بازاريابي بيشتري بنويسيد
در همين حال ، روش هاي زيادي براي استفاده از قدرت نوشتن در بازاريابي يا نوشتن وجود دارد.
آيا تا به حال فيلمي (تجاري) تماشا كرده ايد كه واقعاً بي پايان به نظر برسد و واقعاً مي خواهيد كار ديگري انجام دهيد اما نمي توانستيد؟ و آيا وقتي كار تمام شد ، آيا مي توانيد آن سرويس را ارائه دهيد؟
ميدوني! من هم اين را مي نويسم. شخصي داستان گفته شده در فيلم را ساخته است!
پيام ها و تبليغات در شبكه هاي اجتماعي نيز همين است.
چگونه مي توانيد از نوشتن بازاريابي بهره مند شويد؟
اگر وب سايت شما همان چيزي نيست كه مشتريان و مشتريان شما انتظار دارند ، اكنون زمان آن فرا رسيده است كه راه هاي تقويت نوشتن بازاريابي خود را بشناسيد.
براي كار با آن مي توانيد از نكات بالا استفاده كنيد. يا ممكن است از نويسندگان باتجربه پاسخ بگيريد.

.

https://hillbilly.ir/نگارش-بازاريابي-چگونه-مشتري-و-مشتري-بي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.